JAMIX-palvelut helpottavat työtäsi

JAMIX-palvelut apuna niin ohjelman käyttöönotossa kuin sen jälkeen

  • Koulutuksen avulla pääset ripeästi liikkeelle ohjelman kanssa ja täydennät tietojasi matkan varrella.
  • Tarvitsetko apuvoimia ohjelman perustietojen ylläpitoon? Jos oma aika ei riitä ohjelman perustietojen ylläpitoon, voit hankkia JAMIXilta etäpääkäyttäjäpalvelua joko projektiluontoisesti tai jatkuvana palveluna.
  • Tarvitsetko apua tai ulkopuolista asiantuntijanäkökulmaa keittiön hallintaan liittyviin suunnitelmiin, JAMIX-ohjelman hyödyntämismahdollisuuksiin tai esimerkiksi budjetointiin järjestelmä- ja laitehankintoja koskien? JAMIX Konsultointipalvelu tarjoaa asiantuntijanäkökulmaa toimintaasi.

Koulutuksen avulla saat parhaan hyödyn ohjelmasta

Olitpa sitten aloittelija tai jo kokenut JAMIX-ohjelmien käyttäjä, koulutus tarjoaa opastusta ja vinkkejä järjestelmän hyödyntämiseen juuri omassa organisaatiossasi.

Asiakaskohtaisen koulutuksen sisältö räätälöidään aina koulutustarvetta vastaavaksi ja koulutus voikin olla yhtä hyvin ohjelman yhteen toimintoon keskittyvä, tunnin mittainen täsmäkoulutus etäyhteydellä kuin parin päivän mittainen, kokonaisvaltainen koulutus paikan päällä. Suurempia koulutuskokonaisuuksia on myös mahdollista palastella useampaan lyhyeen koulutuskertaan.

Mihin toimintoon sinä kaipaisit syvällisempää opastusta ja vinkkejä?

 

Pääkäyttäjäpalvelun avulla ohjelman perustiedot kuntoon

Järjestelmän käytön tehokkuus ja vaivattomuus päivittäisessä työssä syntyy ajantasaisten perustietojen kautta. Järjestelmässä ylläpidettävät perustiedot ovat aina asiakaskohtaisia ja vastuu niiden hallinnasta on ohjelman pääkäyttäjällä. Ohjelman käyttöönottovaihe koostuu tyypillisesti ohjelman toimintoihin perehtymisen lisäksi perustietojen tallentamisesta ohjelmaan. Käyttöönottoaikaan vaikuttavat toiminnan laajuus, järjestelmään syötettävän tiedon määrä sekä käyttöönottoon käytettävissä oleva aika ja resurssit. Kun ohjelman käyttöönotto on saatu päätökseen, ohjelmassa olevien tietojen ylläpito sujuu pääkäyttäjältä normaalisti oman työn ohessa.

JAMIX tarjoaa pääkäyttäjäpalvelua sekä projektiluontoisesti esimerkiksi käyttöönottoon liittyen, että jatkuvana palveluna kun ohjelma on jo otettu käyttöön.

Lisätietoja pääkäyttäjäpalvelusta saat omalta asiakasvastaavaltasi tai ottamalla yhteyttä: myynti@jamix.fi

 

Konsultointipalvelu tarjoaa ulkopuolista asiantuntijanäkökulmaa toimintaasi

Oman organisaation ulkopuolinen asiantuntija voi tuoda keittiön toiminnan sekä sen hallinnoinnin kehittämiseen ja suunnitteluun uutta näkökulmaa. Voisiko nykyisin käytössä olevia järjestelmiä hyödyntää tehokkaammin tai voisiko eri järjestelmiä saada yhdistettyä toisiinsa liittymien avulla? Olisiko tarvetta pohtia nykyisten järjestelmien laajentamista tai kokonaan uusien järjestelmien hankkimista? Vastaavatko nykyiset oheislaitteet tarpeisiimme? Miten mahdolliset uudet hankinnat huomioidaan budjetoinnissa?

JAMIX tarjoaa konsultointipalvelua muun muassa edellä mainitun kaltaisten kysymysten ratkomiseen.

Lisätietoja konsultointipalvelusta saat omalta asiakasvastaavaltasi tai ottamalla yhteyttä: myynti@jamix.fi