Tilaukset ja varastonhallinta osana kokonaisvaltaista keittiöjärjestelmää

Kaikki, mitä tarvitset ammattikeittiön varastonhallintaan ja tilauksiin. Tiedot linkittyvät järjestelmässä saumattomasti kaikkeen keittiön toimintaan.

Varastonhallinta on yksi JAMIX-keittiöjärjestelmän avaintoiminnoista. Hallitse kaikkia käyttämiäsi tuotteita vaivattomasti järjestelmässä ja luo niistä ruokaohjeita sekä edelleen ruokalistoja.

Tärkeimmät ominaisuudet:

Sähköinen tuotetietojen päivitys

Tuotetietojen päivitys -toiminnon avulla saat päivitettyä tavarantoimittajien tuotetiedot, kuten pakkauskoot ja hinnat,  automaattisesti järjestelmään kaikkine oleellisine tietoineen helposti ja nopeasti. Kun käyttämiesi tuotteiden perustiedot ovat ajan tasalla, myös hinnat ja laskelmat ovat ajan tasalla läpi järjestelmän.

 

JAMIX RUOKATUOTANTO
Tuotetietopalvelu JAMIX Synkka

Tuotetietopalvelu: Valmistajien tuotetiedot käytössäsi maksutta suoraan ohjelmassa

Synkka-palvelussa on yli 100.000 valmistajien ilmoittamaa tuotetta ja näiden ajantasaiset tiedot. JAMIX Tuotetietopalvelu  päivittää automaattisesti ja säännöllisesti valmistajien tuotetiedot Synkka-palvelusta JAMIX-keittiöjärjestelmään. Synkka-palvelun kautta saatavat tiedot täydentävät ja rikastavat tavarantoimittajilta saatuja tuotetietoja muun muassa seuraavilla olennaisilla tiedoilla:

  • Tuoteseloste
  • Allergeenit
  • Ravintoarvot

 

Sähköiset ostotilaukset ja lähetyslistat

Ostotilaukset on helppo tehdä järjestelmässä suoraan ja automaattisesti ruokalistoilta tai valitsemalla yksittäisiä tuotteita tuotelistalta. Kaikki ruokaohjeilla, ja sen myötä ruokalistoilla, käyttämäsi tuotteet on linkitetty ostotuotteisiin. Kun ruokalistasi on valmis, ohjelmassa voidaan muodostaa automaattisesti tarveainelistat ja ostotilaukset tarpeeseen perustuen. Ostotilausten lähettäminen toimittajille hoituu sähköisesti suoraan ohjelmasta. Kun tavarat on toimitettu, voit kirjata lähetyslistan JAMIX keittiöjärjestelmään joko käsin tai JAMIX-mobiilisovellusta hyödyntäen. Voit tallentaa jäljitettävyystietoja ja muita mahdollisia lisätietoja kullekin vastaanotetulle tuotteelle.

 

Keittiön varastonhallinta

Varastosaldot päivittyvät ohjelmassa lähetyslistakirjausten ja varasto-ottojen myötä. Kassaliittymän avulla varastosaldot on mahdollista pitää reaaliaikaisesti ajan tasalla, jolloin kassaan rekisteröity myynti vähentää automaattisesti varastosaldoja JAMIX-ohjelmassa reseptin tai tuotteen perusteella. Säännöllisten inventaarioiden tekeminen on vaivatonta JAMIX-keittiöjärjestelmällä. Voit kirjata tuotteiden tiedot joko käsin tai kätevästi mobiilisovelluksen avulla suoraan varastopaikalla.

 

Mobiilisovelluksen avulla voit käyttää ohjelmaa paikasta riippumatta

JAMIX Mobile on ainutlaatuinen mobiilisovellus, jota voit käyttää jopa tavallisella älypuhelimella. Sovellus sisältää kaikki keskeiset toiminnot ammattikeittiön varastonhallintaan ja hankintaan liittyen. Mobiilisovellus on ihanteellinen keittiötyöntekijän perustyökalu, jonka tiedot päivittyvät reaaliaikaisesti pääohjelman kanssa.

 

Varastonhallinta linkittyy kokonaisvaltaisessa järjestelmässä muihin toimintoihin

JAMIX-keittiöjärjestelmä tukee ammattikeittiön toimintaa kokonaisvaltaisesti prosessin alusta loppuun. Varastonhallinnan lisäksi järjestelmä sisältää seuraavia ominaisuuksia: